sobota, 8 listopada 2014

Wampir paszczur-Od Antonii

Poszliśmy z Alexy'em na polowanie i tu nagle słyszymy jego wycie. Przybiegłyśmy i poczułyśmy krew, krew i wampira. Wiedziałam że akademia to jedyne wyjście, ale tego już za wiele! Alexy wpadł w pułapkę! Razem z Vanessą zaczęłyśmy ją zdejmować, a wampir zaczął się śmiać.
-Co, ratujecie tego swojego głupiego chłoptasia?-wampirka rzała jak koń
-Zamknij tą swoją szkaradną mordę!-powiedziała Vanessa
-Hahaha już się was boję- krzyknęła nowa
-Wiesz co? Drzesz się jak ruskie prześcieradło-odpowiedziałam
-Hahha, ciskasz tekstami tak, jak moje babcia kartoflami-Zaśmiała się dziewczyna
-To ty w ogóle masz babcię? Bo myślałem że cię burak stworzył-powiedział Alexy
-Wiesz co, nie chce mi się z takimi ułomami gadać-odparła debilka
-Pójdźmy już, ta rozmowa nie ma sensu, głupszym się ustępuje!-zaśmiałam się
-To jeszcze nie koniec!-krzyknęło ruskie prześcieradło
Poszliśmy i opowiedzieliśmy tą historię reszcie wilkołaków

~Diana?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów